wtorek, 28 czerwca 2011

Summer inspirations photography

Witam was słonecznie:). 
Przepraszam za moją dość długą nieaktywność na blogu, obiecuję poprawę, ale jeszcze nie teraz, muszę na jakiś czas odpocząć od blogowania, mam dużo na głowie i nie potrafię się skupić na pisaniu, wrócę za jakiś tydzień, z naładowanymi akumulatorami i pełna pozytywnej energii, czekajcie na mnie:).

 Pozostawiam was z paroma świeżutkimi fotkami z życia prywatnego moich ulubienic, dwoma filmikami video,oraz starszym zdjęciem Filipa, na które chwilę temu wpadłam, wolałam go w takiej wersji, bez brody;). Niech dodadzą wam sporej dawki optymizmu i uśmiechu na twarzy, są wakacje, lato w pełni, cieszcie się życiem, każdą chwilą!


Jessica ze swoją siostrą Ashlee i ich tatą:
 

Nieesia25 :

Ankyl:

Cherrilada:

Margaret:


Filip Bobek z aparatem w plenerze:

Nieesia w Hyde parku:



Kamcia

28 komentarzy:

  1. wróć z pozytywną energią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te zdjęcia, uwielbiam nieesię i Filipa, też go wolę bez brody. Czekam na Ciebie za tydzień i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! ;) Czekamy na Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wracaj szybko;d ładne zdjęcia

    k.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia ;)
    http://nikimyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Filip w brodzie to przystojny Filip. Takie moje zdanie chociaż. Lubię facetów z zarostem ^^ Oglądałam to dziś z rana. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Straaaaaasznie lubię Nieesię, skąd masz te zdjęcia? Z jej bloga może? Nie znam go, oglądam tylko YT:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Także oglądam Nisię i lubię jej filmiki. Fotki pałają optymizmem ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne i pomysłowe zdjęcia.
    Czekam na kolejną notkę- będę wchodzić częściej. :)

    Nowo stworzony blog.-> hoopy-style.blogspot.com
    Mam nadzieję na komentarzyk. Jeżeli podoba Ci się moja pierwsza (ale zapewne nie ostatnia) notka to
    zapraszam do dodania mojego bloga do obserwowanych. Ja z mojej strony własnie to robię (dodaję cię do obserwowanych).

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie tutaj, obserwuję i będę wpadać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo nawet ja jestem ! Aż się uśmiechnęłam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na nową notkę:D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    http://musicheartlistener.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię pana Filipa
    i oglądam filmiki niessia25 na youtubie.
    chyba wszystkie obejrzałam.
    zapraszam do mnie.
    +obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie w koncu nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam ;*
    Świetny blog + ciekawe notki i zdjęcia ;-)

    + zapraszam do mnie ;-) zostaw coś po sobie ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam ten odcinek DDTVN :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne foty :)
    Suuper blog <33
    Zapraszam do mnie do obserwatorów <33

    http://asia-przybycien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! Otrzymałaś nominację w One Lovly Blog Awords! Więcej informacji na: http://www.my-life-is-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę, że sporo masz tych ulubienic;D jeśli masz ochotę zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  20. zostałaś nominowana do ONE LOVELY BLOG AWARD, więcej informacji na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś nominowana do ONE LOVELY BLOG AWARD

    http://blondix55.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam na mój nowy blog ;)
    dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  23. opserwuję i licze na rewanż
    http://darii-givemeasmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia :)


    będzie mi miło jak wpadniesz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam do mnie - nowy wygląd bloga oraz zachęcam do polubienia mojej strony na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń